האם להקים חנות וירטואלית בפייסבוק ?

רשת האינטרנט מהווה מקור לשפע של חידושים והפתעות, אפשרויות אינסופיות המאפשרות לאנשי עסקים, מפרסמים, אנשי שיווק ומדיה לחצות את הגבולות בכל פעם מחדש ולהציע לבעלי עסקים אפשרויות שיווק ופרסום חדשות עבור העסק שלהם. אחת האפשרויות החדישות והמעניינות ביותר בתחום המכירה הישירה באינטרנט הוא יצירת חנות וירטואלית בפייסבוק. בעמוד שלפניכם נדבר על כל היתרונות של הרשת החברתית הגדולה בעולם ועל מאפייני רכישה חברתיים לבעלי עסקים שבוחרים לבנות חנות אינטרנטית ברשת החברתית. בסוף העמוד תמצאו מידע והכוונה לגבי האופן בו נבנה חנות וירטואלית בפייסבוק.

היתרונות של רשת הפייסבוק למשווקים ומפרסמים

רשת הפייסבוק היא המקום בו הכל קורה, שם תוכלו למצוא את האחים והאחיות שלכם, את החברים והחברות שלכם, את הילדים והילדות שלכם, וכמובן גם את עצמכם, לפחות שעה או שעתיים בכל יום. זה בעצם כמו מסיבה אחת גדולה, הרי מה שהופך את המסיבה למוצלחת היא האנשים והכמות שלהם שנמצאת בה, ולכן הפייסבוק היא אחת המסיבות המוצלחות וההומות בעולם, בה הכל קורה כל הזמן. בתור מפרסמים ומשווקים, בעלי חנויות ומוכרי מוצרים וסחורות, נרצה להגיע לקהלי היעד שלנו כשהם במצב רכישה פוטנציאלי, כלומר לא עסוקים, לא כועסים, לא ממהרים ולא שופטים, במצב זה נמצא אותם ברוב הזמן בעת שיטוט בפייסבוק. קיומה של חנות וירטואלית בפלטפורמה זו, מנצלת את כל היתרונות שצוינו לעיל של הרשת החברתית, והופכת אותה לזירת מסחר חדשה, מכיוון שהיא תופסת את קהלי היעד במצב צבירה נוזלי יחסית, המאפשרת חדירה לתודעה ויצירת חיבור חיובי לחנות עצמה, למותג ולמוצריו השונים.

מאפייני רכישה חברתיים למפעילי חנות בפייסבוק

כאמור, יצירת חנות וירטואלית בפייסבוק מאפשרת שימוש במאפיינים חברתיים לצרכי מסחר וממכר ישיר של סחורות. על ידי הקמת חנות וירטואלית בפייסבוק ניתן להציע ללקוחות שלכם הנחה בגין מתן לייק או שיתוף של המוצר ובכך להפוך כל מוצר בפני עצמו, מבצע מסוים, סט של מוצרים ואפילו את כל החנות כולה, לויראליים ולהעביר אותם באמצעים כשרים וחברתיים מפה לאוזן, מחבר לחבר ומבן משפחה אחד למשנהו. מאפיין חברתי נוסף ממנו נהנים בעלי חנויות וירטואליות בפייסבוק הוא התאמה מלאה לפלאפון, ממנו גולשים משתמשים רבים אל הרשת החברתית ומשתמשים במאפיינים הסלולריים השונים להנאתם בעת שיטוט באתר הפייסבוק, בעת נסיעה באוטובוס או ברכבת, או בכל עת אחרת בה הם חפצים להוציא את המכשיר הסלולרי ולגלוש להנאתם. כמובן שכל חנות פייסבוק נהנית ממסך שליטה מלא המאפשר קבלת סטטיסטיקות מתקדמות בנוגע לצפיות, ויראליות של עמודים או מוצרים מסוימים, וכמובן כמות רכישות.

כיצד ניתן לבנות חנות וירטואלית בפייסבוק?

בנייה של חנות וירטואלית בפייסבוק מתאפשרת באמצעות יצירה של אפליקציה ייחודית המותאמת אישית לכל משתמש בתוך עמוד הפייסבוק העסקי שלכם. בנוסף למאפיינים עסקיים רבים ואחרים הניתנים לשילוב בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם, ניתן ליצור אפליקציה מותאמת אישית של חנות וירטואלית, בעלת עיצוב ייחודי, מערכת סליקה מאובטחת, ועמודי מוצרים המציגים תיאורים מורחבים, תמונות, מחירים ומאפיינים חברתיים של המוצרים עצמם. עם השימוש בפייסבוק, השמיים הם הגבול, מכיוון שעמודי פייסבוק עסקיים מאשפרים תכנון ותכנות של אפליקציות באמצעות מומחי תוכנה שיכולים להשתמש בממשק הפייסבוק הקיים ולהלביש עליו ממשקים נוספים ואפשרויות מיוחדות, שמתאימות את העמוד כולו, או חלקים מסוימים ממנו לצרכים של המשתמש ובעל העמוד העסקי. ברוב המקרים, כדי ליצור חנות וירטואלית בפייסבוק שתואמת בצורה מלאה את צרכיכם, תצטרכו לפנות לחברת אינטרנט המתמחה בנושא.